Adverteerders kijken in hersenen; Relatie met onderbewustzijn!!!

Adverteerders kijken in hersenen; Relatie met onderbewustzijn!!!

Geen reacties op Adverteerders kijken in hersenen; Relatie met onderbewustzijn!!!

“Als het genotscentrum in de hersenen rood wordt, dan ervaren mensen plezier of verlangen. Dat wil je hebben.” Aan het woord is Roeland Dietvorst van Neuro Labs, dat hersenactiviteit meet tijdens het zien van reclames. Een groeiende groep adverteerders onderzoekt wat reclames precies met je hersenen doen om zo tot effectievere campagnes te komen. Neuromarketing heet het. De MRI-scanner is een van de technologieën die in de neuromarketing worden toegepast.

 

Reclame en Onderbewustzijn

Reclame en Onderbewustzijn

 

“Wij gaan ervan uit dat de meeste beïnvloeding van gedrag op onbewust niveau plaatsvindt. Ik denk dat dit de reclamewereld gaat veranderen.”

 

Zie voor de professionalisering van de Sales, Marketing and training, uitgaande van dit fenomeen, de website www.ektac.nl

 

http://nos.nl/artikel/2108050-adverteerders-kijken-in-hersenen.html

About the author:


EKTAC
Verschansing 14
3181 NH Rozenburg ZH
T: +31(0)181219082
M: +31(0)646740899
E: info@ektac.nl
W.: www.ektac.nl
Rabobank Rekeningnummer:
NL 15 RABO 0144655691
-SALES ASSIGNMENTS
-MARKETING ASSIGNMENTS
-TRAINING ASSIGNMENTS
-CREATIEF EN ZAKELIJK SCHRIJVEN

Back to Top

info@ektac.nl
YouTube
LinkedIn
LinkedIn
Share
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin